72 112 113

Vi har registreret Business Insight siden Insight var et engelsk ord…

I 2020 havde vi 20 års jubilæum som Skandinaviens foretrukne leverandør af indsigt i data fra tilbudsaviser. 

Tilbudsdata er indehaver af en omfattende database over tilbud i kædernes tilbudsaviser, hvorfra man kan trække data af høj kvalitet til brug for egne analyser. Databasen indeholder desuden et digitalt arkiv over tidligere tilbudsaviser, hvor man kan se layouts og kampagner.

Det betyder med andre ord, at tilbudsavisernes kampagner registreres og omsættes til strategisk optimering af markedsførings-, indkøbs- og salgsprocesser ved hjælp af et web-baseret analyseværktøj, Tilbudsdata Analyse. Vi viser data i overskuelige diagrammer, grafer og pivottabeller, så kunderne let kan overskue data og analyser.

Tilbudsdatas dygtige og engagerede databehandlere sikrer en høj datakvalitet ved manuelt at registrere alle tilbud, inklusiv alle tilhørende tilbuds- og produktoplysninger, fra de forskellige kæders tilbudsaviser i databasen. Det er denne høje datakvalitet, kombineret med alle Tilbudsdatas indbyggede analysefunktioner, tilbudsavisarkiv, annoncebillederne med mere, som gør Tilbudsdata til et uundværligt strategisk værktøj for vores kunder.

Med Tilbudsdata kan I…


  • få at vide hvornår kæderne kører kampagne på udvalgte produkter og kategorier
  • se hvilke produkter og kategorier
  • se prispunkter
  • kombinere og være fokuseret på flere produkter, der ofte indgår i fælles markedsføring
  • identificere hvilke brands de markedsfører – herunder private label
  • sammenligne kæder på pris, kampagneperioder, tilbudsantal og meget mere
  • se annoncernes størrelse og placering på siden


Vi sørger for den nødvendige strategiske indsigt til at kunne optimere vores kunders forretning - og ikke mindst position - på både nutidens og fremtidens marked.


PRØV GRATIS eller kontakt Stina Hofmann på sh@tilbudsdata.dk​​​​​​​
​​​



Analysér tilbudsavis-kampagner eller digitale kampagner online, eller hent kampagnedataene i CSV-format
​​​​

Skal du lave større analyser, kan du benytte vores intuitive online-analyseværktøj "Tilbudsdata Analyse" som hurtigt giver dig overblik over kampagnernes fordeling på kæder, mærker, leverandører, prispunkter osv.

Med vores filtreringer kan du hurtigt og nemt udvælge det segment af data, som du er interesseret i.

Derudover er det muligt at gruppere og analysere data online ved hjælp af pivottabeller.

Du kan også downloade en større mængde data i en CSV-fil, som kan åbnes i Excel eller Power BI.

Vores data kan hentes dynamisk igennem API og bruges som en del af din virksomheds samlede business intelligence-løsning.

Med vores "Tilbudsdata Analyse"-værktøj, kan du hurtigt skabe dig et overblik over de digitale kampagner og prisudvikling på uge- eller dagsniveau.

PRØV GRATIS eller kontakte Stina Hofmann på sh@tilbudsdata.dk​​​​​​​

Kampagneandel (prispunkter) i tilbudsaviser fordelt pr. kæde:

Detaljeret visning af kampagnen:

Kampagneandel (prispunkter) i tilbudsaviser fordelt pr. varmærkeindahaver:

Tilbudsavis arkiv:

Kampagneandel i tilbudsaviser fordelt pr. kæde i pivottabel:


tilbudsdata